Gradimo prostor, kjer glasbo živimo kot del vsakdana in v katerem lahko vsakdo razvija svoj potencial.
Čonce ekipa
V kaj verjamemo?
-
Muziciranja ne dojemamo kot dejavnosti za redke izbrance, ampak kot del vsakdana vsakega človeka.
-
V svetu prepoznavamo preobilje možnosti za čudenje, kar nas vabi k eksperimentiranju in igrivosti.
-
Tako glasba kot način pristopanja do nje ima vzgojno moč, ki jo lahko izkoristimo za dobro.
-
Dejavnosti oblikujemo upoštevaje edinstvenost posameznikov in jim omogočamo prostor za razvijanje potencialov.
-
Glasbovanje dojemamo kot izraz skupnosti, zato je v vse naše dejavnosti - tudi individualen pouk glasbila - vtkan element sreč(ev)anja.
Konferenca na Toškem čelu
Kaj pa to pomeni v praksi?
-
Glasbena hiša Čonce se je rodila kot odgovor na vprašanje Kako ljudi povabiti v svet glasbe?
Od leta 2019 se tedensko srečujemo na individualnih urah glasbila na Viču, pridobljeno znanje pa delimo na mesečnih internih nastopih, ob koncih semestrov pa se predstavimo tudi širšemu občinstvu.
-
Poleg srečanj v živo ustvarjamo tudi spletne izobraževalne vsebine, kjer osnovne glasbene koncepte predstavljamo na nov, svež način.
-
Začelo se je s himno Mali koraki, ki smo jo posneli mentorji in učenci, leta 2021 pa smo skladbi Spet bomo peli vsi skupaj dodali še likovno komponento - vsak učenec je upodobil en verz besedila.
S tovrstnimi projekti skušamo učencem pokazati, da učenje glasbila ni cilj, ampak sredstvo za bogato potovanje v svetu glasbe. Potovanje pa si lahko vsak od nas prilagodi na svoj način - prek igranja s prijatelji, obiskovanja koncertov, igranja na koncertih ali pisanja glasbe.
-
Ena od naših posebnosti so interni dogodki, ki so v prvi vrsti namenjeni krepitvi vezi med učenci. Učenci in mentorji si vsak 2-krat letno rezerviramo popoldne in se potopimo v skupno ustvarjanje.
Enemu takšnih dogodkov smo nadeli ime Glasbeno jesenovanje: učenci sodelujejo v delavnicah, na koncu si razdelijo naloge za pripravo naslednjega večjega koncerta.
-
Nekateri naši programi so zastavljeni projektno, saj lahko na ta način mentorji in učenci zasledujejo konkretne cilje in se izognejo pogostemu problemu z motivacijo. V Glasbeni ustvarjalnici si je npr. Kaja ob začetku leta zadala jasen cilj in ob pomoči Nejca izdala svojo prvo skladbo Going Home.
Včasih smo samo en korak pred učenci in jim omogočamo varno okolje za tveganje - eden od rezultatov tovrstnega tveganja je Valentinin videospot za skladbo Modre oči.