Živjo,

sem Nejc in bom v naslednjih 4 minutah na kratko opisal, kdo smo in zakaj je naš pristop k glasbi lahko bil koristen tudi za druge.

Zadnji dve leti smo brusili in pilili identiteto in iz vseh petkovih dopoldanskih srečanj smo ugotovili, v kaj verjamemo in kakšno je naše poslanstvo:

Gradimo prostor, kjer glasbo živimo kot del vsakdana in v katerem lahko vsakdo razvija svoj potencial.

  • Glasba kot del vsakdana: glasbe ne dojemamo kot dejavnosti za redke izbrance, ampak kot del vsakdana vsakega človeka.

    Edinstvenost vsakogar: dejavnosti oblikujemo upoštevaje edinstvenost posameznikov in jim omogočamo prostor za razvijanje potencialov.

    Čudenje: v svetu prepoznavamo preobilje možnosti za čudenje, kar nas vabi k eksperimentiranju in igrivosti

    Vzgoja: tako glasba kot način pristopanja do nje ima vzgojno moč, ki jo lahko izkoristimo za dobro ali pa ne

    Skupnost: glasbovanje dojemamo kot izraz skupnosti, zato je v vse naše dejavnosti - tudi individualen pouk glasbila - vtkan element sreč(ev)anja.

    • osebno (personalizirano, neformalno)

    • poučno oziroma vzgojno (vsaka dejavnost ima vzgojno komponento)

    • skupnostno (krepi občutek skupnosti; delamo skupaj; vsaka dejavnost je rezultat dela več posameznikov)

    • radovedno (spodbuja k nadaljnjemu učenju tako učence kot mentorje kot starše)

    • raziskovalno: preizkušamo sveže pedagoške principe in obenem učencem omogočamo varen prostor za eksperimentiranje z nepreverjenimi idejami (glasbeni inkubator)

    • participatorno: v načrtovanje dejavnosti vključujemo tako mentorje, učence kot starše, saj verjamemo, da je udeležba vseh deležnikov v procesu najboljša garancija za uspešno izvedbo.