Novosti v letu 2024/25
Okrepljen podporni trikotnik
Lani smo uvedli glasbeni dnevnik, letos pa želimo izboljšati podporni sistem za rast naših učencev.
Naš cilj je učence opremiti, da po koncu šolanja muzicirajo z veseljem, znajo poiskati priložnosti za igranje in znotraj domačega okolja živijo bogato glasbeno življenje.
Za dosego tega cilja potrebujemo 3 sestavine:
Notranja motivacija učenca, ki vodi v željo po muziciranju, ta pa v redno igranje.
Osebna vpletenost mentorja, ki pomaga odkriti in razvijati učenčeve darove ter mu kaže možnosti za deljenje darov v svojem okolju.
Domače podporno okolje, ki učencu omogoča redno skupno muziciranje, prostor za rast in priložnost, da svoje znanje deli z bližnjimi.
3 noge glasbenega stola
Če katera od treh nog manjka, pri učencih največkrat opazimo postopno zmanjšanje želje po muziciranju, ki vodi v nerednost pri igranju in postopno dojemanje glasbe kot le še ene duhamorne obveznosti.
V izogib tej situaciji se bomo prihodnje leto trudili okrepiti zgoraj omenjeni trikotnik učenec - družina - glasbena šola.
Kaj to pomeni za vas?
Na dnu strani smo vam pripravili vprašalnik. Odgovori na vprašanja nam bodo pomagali skupaj prepoznati izzive, s katerimi se v učnem procesu soočamo učenci, domači in mentorji.
Vaši odgovori bodo služili kot pomembna smernica pri nadgradnji učnih programov v naslednjem letu, hkrati pa nam bodo v pomoč pri zavedanju o trenutnem stanju pred začetkom novega šolskega leta.
Vprašalnik vam bo vzel med 5 do 10 minut, prepričan pa sem, da bo tudi vam dal kak dober uvid. Ni pravilnih ali napačnih odgovorov - najbolj bomo veseli iskrenih, saj nam bodo v največjo pomoč pri korakih naprej.