Okrepljen podporni trikotnik

Naš cilj je učence opremiti, da po koncu šolanja muzicirajo z veseljem, znajo poiskati priložnosti za igranje in znotraj domačega okolja živijo bogato glasbeno življenje.

Lani smo za spremljanje napredka uvedli glasbeni dnevnik, letos pa želimo izboljšati podporni sistem za dobro izkušnjo muziciranja vseh naših učencev.

3 noge glasbenega stola

Za dosego tega cilja potrebujemo 3 sestavine:

Notranja motivacija učenca, ki vodi v željo po muziciranju, ta pa v redno igranje.

Osebna vpletenost mentorja, ki pomaga odkriti in razvijati učenčeve darove ter mu kaže možnosti za deljenje darov v svojem okolju.

Domače podporno okolje, ki učencu omogoča redno skupno muziciranje, prostor za rast in priložnost, da svoje znanje deli z bližnjimi.

Če katera od treh nog manjka, pri učencih največkrat opazimo postopno zmanjšanje želje po muziciranju, ki vodi v nerednost pri igranju in postopno dojemanje glasbe kot le še ene duhamorne obveznosti.

V izogib tej situaciji se bomo prihodnje leto trudili okrepiti zgoraj omenjeni trikotnik učenec - družina - glasbena šola.

Kaj to pomeni za vas?

Na dnu strani smo vam pripravili vprašalnik. Odgovori na vprašanja nam bodo pomagali skupaj prepoznati izzive, s katerimi se v učnem procesu soočamo učenci, domači in mentorji.

Vaši odgovori bodo služili kot pomembna smernica pri nadgradnji učnih programov v naslednjem letu, hkrati pa nam bodo v pomoč pri zavedanju o trenutnem stanju pred začetkom novega šolskega leta.

Vprašalnik vam bo vzel med 5 do 10 minut, prepričan pa sem, da bo tudi vam dal kak dober uvid. Ni pravilnih ali napačnih odgovorov - najbolj bomo veseli iskrenih, saj nam bodo v največjo pomoč pri korakih naprej.